czwartek, 29 maja 2014

Uczelnia Samo Zło - Wieża Magów

Dla powiększenia klikać w obrazek!



Szczerze mówiąc, to jestem zadowolona z tego paska jak nigdy :D

Gdyby ktoś miał wątpliwości o co może chodzić, już wyjaśniam - matematyka to u nas taki przedmiot, który oblewa większość roku (mnie to nie spotkało ale Karola owszem) i to nie dlatego, że nie ma o tym pojęcia albo się nie uczy, a dlatego, że zadania konstruowane są tak, żeby wyłapać to, czego akurat student nie potrafi - w tym roku zauważono, że "powtórkowcy" za bardzo zaczęli przykładać się do zaliczenia, więc... Na kolokwiach i egzaminach zabroniono im używać kalkulatorów! Yeeeah :D
Moja uczelnia, taka piękna <3

**Zauważyłam, że blogger nie ładuje i tak pełnego rozmiaru paska ale mam nadzieję, że wszystko jest jednak czytelne... Czy nie?

3 komentarze:

  1. Uu co to za uczelnia? :c Ja jestem uzależniona od kalkulatora ostatnio, aż mi stępił umysł. Ja też miałam problem z tymi wielkościami pasków i po prostu je rozdzieliłam na krótsze bo nic innego nie przejdzie. xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu. Żebym tylko tam nie trafiła
    :3 U mnie też spoko. Rok jako tako się kończy, więc jest dobrze, tylko dziś wpadłam na ściąganiu u nauczycielki, która znana jest z tego, że nikogo nigdy nie złapała ^ ^. Huhu! Jestem pionierem. Zostanę legendą tej szkoły :P
    A co do obrazka - do złudzenia zaczął mi przypominać Harry' ego Pottera xD
    Pozdrawiam i przepraszam za nieobecność :*

    OdpowiedzUsuń
  3. To takie prawdziwe o.o A kalkulatory zaczną się teraz ciąć, bo nie będą dostrzegać sensu życia, będą się czuły niepotrzebne ;-;

    OdpowiedzUsuń