sobota, 12 października 2013

#50 Coś ciepłego...


Takie grzane wino w termosie to naprawdę świetny patent na zimę - możesz siedzieć na rynku, w parku, czy pod komisariatem bez żadnych konsekwencji :-) doskonały kamuflaż na picie w miejscu publicznym (chociaż trzeba liczyć się z tym, że termos już nie będzie pachniał tak samo).
W sumie mamy tez nie-ziomowy patent na picie bez mandatu (albo na przemycenie alkoholu w miejsce, gdzie nie można przemycać alkoholu) - bierzemy sok (koniecznie w kartonie, nie w plastiku), wylewamy sok, płuczemy, wlewamy wino (ale może być cokolwiek innego) i voilà! Można też zrobić mega drina - czyli  trochę upić i do soku (chociaż tu to już może być dowolny napój, bo nie będzie widać, że coś jest nie tak) dolać wódki (albo spirytusu - kto co lub ;-)).
Takie sklille są świetne na studiach, jak masz na imprezach jedną budę z kiepskim piwem i zakaz wnoszenia własnych trunków ;-).


Jak widać zmienił się wystrój bloga :-). Chociaż nie uważam, że Halloween to jakieś szczególne święto (nie jest kompletnie zakorzenione w naszej kulturze) to jednak ta moda opanowała już większość świata i listopad nie kojarzy się tylko ze zniczami i bieganiem na piękny, oświetlony, kolorowy (w ten dzień) cmentarz a i innymi pierdołami jak imprezy tematyczne, dynie i tego typu śmieci.
Postanowiłam, że właśnie co by za nudno nie było co jakiś czas - okazyjnie - zmieniać będę tło i nagłówek :-). 

10 komentarzy:

  1. Super! Patent z pewnością się przyda :D
    A tło naprawdę super. Mnie też jakoś to Halloween nie pociąga niczym za bardzo, a listopad to mi się kojarzy raczej z żółtymi liśćmi *.* Są takie piękne...

    Ale co ty mi tu za rady dajesz xD zUa droga przyciąga ^ ^
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :-).
      Mi zawsze się będzie kojarzył z takim oświetlonym cmentarzem - od dziecka mama zabierała mnie na niego nocą, później sama zaczęłam chodzić - również po zachodzie słońca. Jest tak klimatycznie, ciepło, kolorowo...

      Usuń
    2. To akurat też prawda. Kolorowy cmentarz - jest tak nastrojowo. Tak myślę, żeby w tym roku z koleżankami iść po zachodzi słońca xD
      Byłoby super... :3

      Usuń
    3. Idźcie, idźcie - naprawdę polecam. Czym później tym piękniej :-)

      Usuń
  2. zrobiliśmy tak na studniówce, ale w butelce po energy drinku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Grzaniec w termosie byłby jakimś mini ogniem piekielnym @.@

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, próbowałam już różnie przemycać alkohol, ale na ten termos bym w życiu nie wpadła... I to nie jest głupi pomysł. Myślę, że skorzystam i to niejednokrotnie. Jeju, ja ubóstwiam Halloween. Może to dlatego, że fascynuje mnie jakiś taki dualizm świata. Mi także listopad nie kojarzy się smutno. W tym czasie raczej wszędzie widzę sceny z "Dziadów" A. Mickiewicza, przez co świat nabiera jakiejś takiej większej werwy. Wygląd oczywiście świetny. Dynie w tle ciekawie wyglądają, a kot na miotle z nagłówka powala na kolana. Oby tak dalej! Dobranoc ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ogólnie czepiają się, że łażę w tych czarnych rzeczach, że wszystko jest tak na ostro i ciemno, bo jestem rock lolitą... Chodzi im o to, że zapewne lepiej byłoby, gdybym się tak nie wyróżniała, bo na tle klasy to one zbytnio się w oczy nie rzucają. Zdarza się czasem, że plotkują o markach. Często kupuję rzeczy w internecie albo w takim jednym chinolu. Są one doprawdy ładne, dobre gatunkowo i tanie. W czym problem? Nie wiem. Głupie te dziewy.

      Usuń
    2. Grzane wino w termosie jest o tyle dobre, że nie stygnie tak szybko jak w szklance ;-). Jeżeli spojrzeć na Halloween przez ten pryzmat, to jest to bardzo ciekawe święto :-) po prostu średnio podoba mi się takie przejęcie zwyczajów - u nas dzieciaki latające po bramach bloków (a nie wystrojonych domków) wyglądają całkiem... śmieszne.
      Dziękuję za pozytywną opinię co do nowego wyglądu :D - bardzo się cieszę, że się podoba.

      ***
      Większość bab ogólnie jest głupich (pewnie dlatego praktycznie nie mam koleżanek), częściej dogaduję się lepiej z facetami...

      #Kurczę, nie wiem gdzie Ci odpisywać :-) czy u siebie, czy Ciebie?

      Usuń
  5. Fajny blog i świetny pomysł z tym termosem i grzańcem ;)
    Wpadnij też do mnie:
    http://deszczowooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń