wtorek, 15 października 2013

#51 Pozory mylą



Tak na prawdę to jestem (w miarę) normalna pod tym względem - nie lubię zaglądać do telefonu czy buszować po mailach/kontach na portalach społecznościowych - grunt to zaufanie i wiara, że drugiej osobie na Tobie zależy...  Tylko Karol baardzo lubi mnie podpuszczać a ja niestety czasem daję się sprowokować (co widać na powyższym obrazku ;-) ). Moje ciśnienie skacze jak rtęć w termometrze wsadzonym do wrzątku a on się śmieje jak głupi... Co za facet....



6 komentarzy:

  1. Jej! A myślałam, że tylko mój facet lubi mnie w ten sposób denerwować i się z tego śmieje. Doskonale wiem, co czujesz. U mnie jest podobnie, np. dostanie smsa, otwiera i mówi z uśmieszkiem: "Mmmm, Paulinka!" albo całuje mnie, po czym wypowiada imię jakiś nauczycielek. Oczywiście wszystko tylko po to, żeby mi podnieść ciśnienie i zobaczyć tą krzywą minę, a potem wyśmiać się na całego. To nic, że "wychodzisz z ubrania" ze złości, ich to bawi. Ach, ci nasi mężczyźni...
    PS Rozwalił mnie napis na telefonie "Szajsung". Ja także jestem posiadaczką Szajsunga i tak go nazywam. Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach - te teksty to normalnie wyjęte z ust Karola :D robi dokładnie to samo!

      Usuń
  2. Haha xD Ale strasznie, że on tak robi o.O
    Jak może? Przecież to okropne jest takie podpuszczanie, ja bym tam chyba umarła, jakby mojemu chłopakowi ktoś w środku nocy zaczął pisać.
    Na serio...
    Ale ostatnio często słyszę np. od koleżanek, że ktoś do nich pisze, a one nie wiedzą kto to xD Może to ta sama osoba, jakiś psychiczny człowiek, a potem je będzie zabijał czy coś xD
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpuszcza, bo taki cham z niego jest ;-)
      Zależy jeszcze jakie treści dostają Twoje koleżanki - może to jakiś nocny onanista (albo 'stka) :o. Jak do mnie ktoś pisał/dzwonił nocą to zwykle nie mógł już ustać na nogach i szukał "ucieczki" od osób wokoło w podobnym stanie :D

      Usuń
  3. super to naprawdę :) szajsung :D
    pozdrawiam queen bee
    http://czternascienieznaczysiedemo3fa.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba taka norma u faceta, każdy uwielbia denerwować:p

    http://sensowny-sens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń